donderdag 13 oktober 2011 15:58

SMX Skills Masters in Lisse

door Wim Bouckaert

Iedere voetballer droomt ervan, spelen voor een grote club in het buitenland. De Sports Matrix Group geeft in samenwerking met regionale voetbalschool Soccer Skills jonge voetballiefhebbers van 12 tot en met 17 jaar de unieke kans om deze droom te verwezenlijken. Op donderdag 20 oktober 2011 worden namelijk voor de eerste keer de voorrondes van de SMX Skills Masters georganiseerd in Lisse.

zondag 09 oktober 2011 10:39

Twinlife Sport Casuals

door Wim Bouckaert
Twinlife is een Nederlands life style merk met historie, passie en betrokkenheid. Het merk kreeg bekendheid door de voetballers en tweelingen Frank en Ronald de Boer. Zij zijn de inspiratie voor het ontstaan van het merk. Jarenlang waren zij het gezicht van Twinlife mede hierdoor groeide de populariteit van het merk in rap tempo. Twinlife staat voor hoge kwaliteit life style look met een sportieve inslag en met voetbal als ankerstrategie. Twinlife staat bekend om zijn rijke look, met veel details en uitstekende kwaliteit.
woensdag 28 september 2011 11:46

ING ondersteunt Soccerskills

door Wim Bouckaert

ING ondersteunt voetbalverenigingen in de vorm van materialen. Ook Soccerskills werd hierin gesteund. Zo werden o.a. hesjes, hoedjes, ballen en een heus reclamebord overhandigd door de ING, vertegenwoordigd door Leon Annokkee.

Zondag 21 augustus was het eindelijk weer zover, de eerste training van de Soccerskills najaar sessie 2011. Na het uitdelen van de nieuwe ballen en sportkleding, werden de trainers aan de spelers voorgesteld. De trainersgroep van SoccerSkills zal er alles aan doen om er een leuke en leerzame sessie van te maken.

Dinsdag 21 juni werd er door Christine Kragtwijk, (sport)voedingscoach, een presentatie gegeven over 'Kind, sport en voeding'.  Sport en voeding zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. (Top)prestaties zijn niet mogelijk indien de voeding niet op orde is. Met een gezonde levensstijl kun je niet vroeg genoeg beginnen. Wat als "vanzelfsprekend" gezien wordt, wordt immers niet makkelijk meer afgeleerd. Regelmaat is erg belangrijk voor kinderen, óók met voeding.

zaterdag 25 juni 2011 12:01

Slottraining voorjaar sessie 2011

door Louis Dofferhoff

Zondag 19 juni werd de laatste training gegeven van de voorjaar sessie 2011. Voor de spelers die één of meer trainingen hadden gemist, was er nog een inhaaltraining op zondag 26 juni. Het was duidelijk te zien wat de spelers en keepers allemaal hebben geleerd in deze sessie, en dat hun voetbaltechniek erg erg op vooruit is gegaan.

In navolging op het stukje over kind, sport en voeding, zal op 21 juni deze bijeenkomst doorgang gaan vinden. Tijd 20.00 uur, locatie Randmeerstraat (ijsbaan) te Lisse. Aanmelden via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. onder vermelding van bijeenkomst 21 juni.
vrijdag 20 mei 2011 18:56

Infoavond: kind, sport en voeding

door Wim Bouckaert

Een punt van aandacht binnen de sport, en dus ook in het voetbal, is voeding. Soccerskills is van mening dat ook dit een aanvulling is binnen het streven naar perfectie van Soccerskills. Derhalve wil ik een avond inplannen om d.m.v. een presentatie van een (sport)voedingscoach beter inzicht te krijgen in het sport en voeding verhaal. Natuurlijk is dit niet alleen gericht op kind, ook de ouders zelf worden bewust gemaakt met dit onderwerp.

zaterdag 21 mei 2011 18:40

SoccerSkills en Voetbal-Judo

door Wim Bouckaert

Het zal u niet ontgaan zijn dat de ontwikkelingen in het voetbal ook doorgaan. Het wordt steeds sneller en er wordt steeds meer gevraagd van het individu. Soccerskills traint volgens de methode “hoe maak je het verschil”. De basis daarin is techniek. Waar komen de mensen voor kijken; naar spelers zoals o.a. Messie, maar niet te vergeten Xavi en Iniesta.

donderdag 21 april 2011 15:42

De rondste bal ter wereld

door Wim Bouckaert
Nu exclusief bij Soccershop4u, de Hyperball®, de rondste voetbal ter wereld. De markt wordt overspoeld met velen merken ballen die allen een stukje van de markt willen invullen. Kwalitatief laten velen ballen te wensen over. Daarentegen hebben de “grote” merken hun sporen in ieders hoofd reeds verdient.
<< Start < Vorige 1 2 3 4 Volgende > Einde >>
Pagina 2 van 4